PDA

Επιστροφή στο Forum : ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ ΞΑΦΝΙΚΑ


olgak
05-07-2009, 16:48
παιδια πηγα να βγαλω τον συναγερμο να φυγω και δεν εβγαινε και ανοιξα με το κλειδι και οταν το εβαλα στην μηχανη δεν εδεινε καθολου ρευμα....καθολου τπτ νεκρο.....μονο το λαμπακι του συναγερμου ειναι αναμενο κοκκινο συνεχεια.....εχτες πηρε κανονικα μπροστα.....δεν πρεπει να αφησα τπτ αναμενο γιατι τα φωτα δεν τα ανοιξα οποτε δεν ξερω τι μπορει να ειναι.....και ειναι 1 μηνα το αμαξι....καινουργιο.... τι να ειναι?? μπαταρια η τπτ αλλο??? :06::19::cry:

zapatupa
05-07-2009, 17:20
Τον συμπλεκτη τον πατας?

theodoreroulis
05-07-2009, 18:58
Εμενα μου εκανε ακριβως το ιδιο επειδη ειχα αφησει αρκετη ωρα να παιζει μουσικη απο cd και ειχε μεινει απο μπαταρια...

olgak
05-07-2009, 19:37
τελικα δεν ηταν ασφαλεια.....και ναι τον συμπλεκτη τον παταω....αλλα ελεγα οτι δεν εδεινε καθολου ρευμα τπτ....ηρθε η οδικη και μου ειπε οτι η μπαταρια ηταν τελειως αδεια.....το αμαξι το ειχα κινησει εχτες...το φορτισε οκ αλλα μου ειπε οτι μπορει και να μην με βγαλει μεχρι χειμωνα απο υγρασια....η και να μην μου βγαλει ξανα προβλημα ...επισης ειπε οτι μαλλον κολησε ο συναγερμος και εφαγε ολη την μπαταρια......και να το παω στην τουοτα.....αλλα λεει και εκει μεταχειρισμενη θα μου βαλουν.....1 μηνα το εχω!!!!!:19::19:

yaris 2sz
05-07-2009, 19:42
αλλα λεει και εκει μεταχειρισμενη θα μου βαλουν.....1 μηνα το εχω!!!!!:19::19:

από τη στιγμή που θα την αλλάξουν θα βάλουν καινούρια.

olgak
05-07-2009, 19:47
εισαι σιγουρος ??? να τους το παω δλδ
??

nickstamat
05-07-2009, 20:05
να τους το παω δλδ??

Προφανώς :smile:

Τι άκυρο ήταν αυτό με τη μεταχειρισμένη? Όταν πας και ζητήσεις να σου αλλάξουν κάτι, σου βάζουν καινούριο.

olgak
05-07-2009, 20:30
Τι άκυρο ήταν αυτό με τη μεταχειρισμένη? Όταν πας και ζητήσεις να σου αλλάξουν κάτι, σου βάζουν καινούριο.[/quote] ετσι μου ειπε το παιδι απο την οδικη βοηθεια που ηρθε...

Woshiro
05-07-2009, 22:52
Φίλε μου, να πάς στην αντιπροσωπεία για καινούρια μπαταρία
και άσε τους άλλους να λένε για μεταχειρισμένες κ' τύπου alex paκ μπαταρίες διότι οι άλλοι δεν ξέρουν ότι το Yaris 1.33 έχει start/stop system
και θέλει πιο ''ενισχυμένες'' μπαταρίες ώστε να αντέχει το αμάξι καλύτερα.

Περαστικά και πάλι κ΄μην ανησυχείς.

biofotos
05-07-2009, 22:55
Στις περιπτώσεις αυτές (και σε πολλές ακόμη βεβαίως) η αντιπροσωπεία με τα εξουσιοδοτημένα είναι φίλοι μας !

theodoreroulis
06-07-2009, 01:37
Αφου εισαι μεσα στην εγγυηση φυσικα δεν πληρωνεις τιποτα απολυτως....

olgak
11-07-2009, 21:34
το πηγα να το δουνε σημερα και μου ειπανε οτι ειναι μια χαρα τελικα η μπαταρια ..μαλλον πρεπει να ειχε κολησει το λαμπακι του συναγερμου και να την εφαγε ολη....
μαπα πρεπει να ειναι ο συναγερμος τελικα...θεωρω απαραδεκτο να μην ειναι στον βασικο εξοπλισμο και να μην μπαινει απο εργοστασιο....τον εβαλαν στην αντιπροσωπεια και τα καλοδια τα εχουν κολισει με μονοτικη ταινια....μπακαλικα πραγματα για ενα yarris δλδ....

Woshiro
11-07-2009, 23:31
Αυτός ήταν κ' ο λόγος που δεν του έβαλα συναγερμό.
Στη αντιπροσωπεία βάζουν aftermarket και άσε που δεν ξέρουν να
τα τοποθετούν...και το αμάξι στο τέλος έχει διαρροές από παντού...:012:

TASOULARAS
12-07-2009, 02:29
και εγω φιλε woshiro

evo8thess
20-08-2009, 15:37
αυτο, το να μην παιρνει μπρος ξαφνικα, εχει τυχει και σε μενα 5-6 φορες... βεβαια την πρωτη φορα χ@<hidden>στηκ@<hidden> πανω μου... λεω, 'παει αυτο ειναι, εδω θα μεινουμε' αλλα τελικα μετα απο 2-3 προσπαθεις πηρε μπρος... τωρα που θα παει για service θα το αναφερω...

bkousten
12-09-2009, 01:26
Καλησπέρα παιδιά!!!
Έχει κανα μήνα που έμπαινα αττική οδό και λίγο πριν τα διόδια μου εσβησε και δεν επερνε με τίποτα μπρος ξανά...είχα πανικοβληθεί...
Νόμιζα ότι ήταν από το κλιματιστικό, το οποίο το είχα στο 2 βέβαια (όχι και φουλ). Το πάλεξα αρκετά για να ξαναπάρει!!! Μου το ξαναέκανε άλλη μια φορά εκείνες τις ημέρες...και από τότε ολα οκ!
Πρέπει να ανησυχώ???

tzotzo
13-09-2009, 13:59
γνησιος ειναι ρε παιδια ο συναγερμος.
Και κουμπωνει απευθειας με φισα

aggelos_930
14-09-2009, 06:10
Όντως συμβαίνει κάποιες φορές αυτό που περιγράφεις με τον συναγερμό της toyota. Σπάνια μεν αλλά συμβαίνει. Μου είχε τύχει πέρσι βέβαια είναι πολύ απλή η λύση με το κλειδάκι που σου έδωσαν για να απενεργοποιείς τον συναγερμό τον απενεργοποιείς και αμέσως τον ενεργοποιείς. Ουσιαστικά κάνεις restart και όλα ΟΚ.

Fast&Furious
16-01-2011, 19:37
παιδιά και σε μένα δεν έπαιρνε μπρος προχτές.Το αμάξι ούτε χρόνο δεν έχει κλείσει.Προσπάθησα 4,5 φορές,τίποτα.Μετά έφυγα,γύρισα έπειτα απο καμιά ώρα κ ξαναπροσπάθησα.Με τα πολλά (7,8 φορές) πήρε.Έχετε καμια ιδεα τι μπορεί να έγινε;;Και κάτι τελευταίο:Άφηνα πάντα ανοιχτό τον διακόπτη που ξεθολώνει το πίσω τζαμι.Μου είπαν οτι δεν παίζει ρολο...Και εμένα μου τοποθέτησαν συναγερμό μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου,αλλα δεν τον έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα..

dimitrisnd
16-01-2011, 22:09
παιδιά και σε μένα δεν έπαιρνε μπρος προχτές.Το αμάξι ούτε χρόνο δεν έχει κλείσει.Προσπάθησα 4,5 φορές,τίποτα.Μετά έφυγα,γύρισα έπειτα απο καμιά ώρα κ ξαναπροσπάθησα.Με τα πολλά (7,8 φορές) πήρε.Έχετε καμια ιδεα τι μπορεί να έγινε;;Και κάτι τελευταίο:Άφηνα πάντα ανοιχτό τον διακόπτη που ξεθολώνει το πίσω τζαμι.Μου είπαν οτι δεν παίζει ρολο...Και εμένα μου τοποθέτησαν συναγερμό μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου,αλλα δεν τον έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα..
φυσικά και παίζει ρολο! αφου έχει υψηλή κατανάλωση ρεύματος λόγω της αντίστασης των "καλωδίων"! δεν ειναι απαραίτητο να φταίει αυτό πάντως. αν κάπου κανω λαθος διορθωστε με. μιζιές έπαιρνε το αμάξι? και εγώ το έχω πάθει χωρίς να παίρνει μιζιες πιο παλιά. πρέπει να φταιει οτι δεν πατουσα φουλ τον συμπλεκτη πάντως!!! :Banane16:

arxrts
16-01-2011, 22:27
Το δεν παίρνει μπρος έτσι γενικά δεν λέει και πολλά... υπό την έννοια ότι μπορεί να γυρίζει το μοτερ και να μην κάνει ανάφλεξη ή μπορεί να μην γυρίζει γιατί δεν έχει καθόλου ρεύμα ή να έχει λίγο ρεύμα.
Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο μένει από ρεύμα πρέπει να δεις σε ηλεκτρολόγο πόσες απώλειες έχει.

Η αντίσταση του παρπριζ κανονικά λειτουργεί μόνο όταν είναι ο διακόπτης στο on.

Επειδή στα καινούρια έχουν βάλει αυτό το μποτόν στο συμπλέκτη πολλές φορές δεν παίρνει μπρος γιατί δεν πατάς τέρμα το συμπλέκτη ακόμα και απ' το πατάκι...

theodoreroulis
16-01-2011, 23:31
Επειδή στα καινούρια έχουν βάλει αυτό το μποτόν στο συμπλέκτη πολλές φορές δεν παίρνει μπρος γιατί δεν πατάς τέρμα το συμπλέκτη ακόμα και απ' το πατάκι...
Έτσι την είχα πατήσει εγώ στην αρχή.
Πάω να βάλω μπρος και δεν έδινε καθόλου. Μου πήρε ώρα να το ανακαλύψω.

Πάντως μια φορά είχα μείνει από μπαταρία και δεν άναβε καθόλου το καντράν, καμία ένδειξη, νεκρά όλα.
Επίσης έχω παρατηρήσει ότι το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος σε κατηφόρα με ταχύτητα όταν δεν ανάβει το καντράν στην ένδειξη ON.
Όταν ανάβει και το αυτοκίνητο αρχίσει να κυλάει, με αναμένο διακόπτη και κλειστή μηχανή τότε αυτόματα ενεργοποιείται το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι και παίρνει για πλάκα μπροστά με ταχύτητα.

yaris tte
17-01-2011, 11:44
Έτσι την είχα πατήσει εγώ στην αρχή.
Πάω να βάλω μπρος και δεν έδινε καθόλου. Μου πήρε ώρα να το ανακαλύψω.

Πάντως μια φορά είχα μείνει από μπαταρία και δεν άναβε καθόλου το καντράν, καμία ένδειξη, νεκρά όλα.
Επίσης έχω παρατηρήσει ότι το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος σε κατηφόρα με ταχύτητα όταν δεν ανάβει το καντράν στην ένδειξη ON.
Όταν ανάβει και το αυτοκίνητο αρχίσει να κυλάει, με αναμένο διακόπτη και κλειστή μηχανή τότε αυτόματα ενεργοποιείται το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι και παίρνει για πλάκα μπροστά με ταχύτητα.

Ωχ μαλλον δεν σου εχουνε πει οτι δεν κανει βαζεις καταλυτικα καινουριας τεχνολογιας σπρωχνοτας με ταχυτητα...:14: Καλυτερα μην το ξανακανεις!!!:Banane06:

mpampis
17-01-2011, 11:54
Δεν το εχω κανει αυτο, να ξεκινησω καινουριο αμαξι με ταχυτητα σπρωχνωντας, αλλα γιατι δεν κανει?

nikolaras
17-01-2011, 12:24
Παπαριές !!!
Ο λόγος που δεν κάνει είναι με τις θερμοκρασίες που θα αναπτυχθούν στον καταλύτη....
Τώρα πότε θα προλάβει να τις αναπτύξει;
Βασικά αν δοκιμάσατε ποτέ , με μισή σπρωξιά παίρνει αμέσως μπρος καθώς έχουμε να κάνουμε με γιαπωνέζικο αυτοκίνητο, οπότε αν μείνετε κάπου, μην περιμένετε την εξπρές χωρίς λόγο...
Εγώ το κάνω μόνος μου, το σπρώχνω με ανοιχτή την πόρτα 2,3 βήματα, μπαίνω γρήγορα μέσα και με 3η παίρνει αμέσως....

theodoreroulis
17-01-2011, 12:37
Παπαριές !!!
Ο λόγος που δεν κάνει είναι με τις θερμοκρασίες που θα αναπτυχθούν στον καταλύτη....
Τώρα πότε θα προλάβει να τις αναπτύξει;
Βασικά αν δοκιμάσατε ποτέ , με μισή σπρωξιά παίρνει αμέσως μπρος καθώς έχουμε να κάνουμε με γιαπωνέζικο αυτοκίνητο, οπότε αν μείνετε κάπου, μην περιμένετε την εξπρές χωρίς λόγο...
Εγώ το κάνω μόνος μου, το σπρώχνω με ανοιχτή την πόρτα 2,3 βήματα, μπαίνω γρήγορα μέσα και με 3η παίρνει αμέσως....

Ακριβώς!!!
Όταν όμως το αυτοκίνητο έχει ξεμείνει από μπαταρία (το δικό μου τουλάχιστον) δεν έπαιρνε με σπρωξιά.

mpampis
17-01-2011, 12:38
γιατι, αν το μιζαρεις κανονικα δεν θα αναπτυχθουν θερμοκρασιες στον καταλυτη?

Μηπως ειναι κατι αλλο ρε νικο..

yaris 2sz
17-01-2011, 12:39
αυτό έχει να κάνει και με το καρμπυρατέρ που είχαν παλιά τα αυτοκίνητα. οπότε με το σπρώξιμο περνούσε βενζίνη στον καταλύτη

arxrts
17-01-2011, 13:03
Βασικά ένα αυτοκίνητο injection αν δεν έχει ρεύμα πέρα απ' την μίζα δεν δουλεύει και η αντλία βενζίνης, οπότε χωρίς πίεση στα μπεκ δεν παίρνει ακόμα και αν γυρνάς τον κινητήρα σπρώχνοντας με ταχύτητα. Το ίδιο σημβαίνει και με τα μπουζί που δεν έχουν ρεύμα.

Σε αυτοκίνητο παλιάς τεχνολογίας με καρπιλατερ η αντλία βενζίνης παίρνει κίνηση απ' τον στρόφαλο, το δυναμό αρχίζει να παράγει ρεύμα οπότε έχουν και τα μπουζί και αντί για μίζα το σπρώχνεις και παίρνει μπρος κανονικά.

Σε καινούριας τεχνολογίας καλύτερα να δίνεται ρεύμα με καλώδια.

mpampis
17-01-2011, 14:31
ευχαριστω πολυ

nikolaras
17-01-2011, 15:17
Στο δικό μου τουλάχιστον 2 φορές από ότι θυμάμαι, που έχει ξεμείνει από μπαταρία, σπρώχνοντας μόνος μου το έβαλα μπροστά, με τον τρόπο που ανάφερα παραπάνω.
Πρέπει να αφήσεις το συμπλέκτη απότομα, αλλιώς έχασες το παιχνίδι.
Τη μια φορά νομίζω το έβαλα με την όπισθεν, επειδή είχε λίγο κλίση.....
μη σπρώχνουμε σαν τους χαζούς !!!

kr0k0deil0s
17-01-2011, 15:21
Ακόμα ένα επιχείρημα γιατί ΔΕΝ χρειάζεται ο καταλύτης :Banane19: :Banane26:

theodoreroulis
17-01-2011, 15:29
Πάντως αυτό που λέει ο Χρήστος με την αντλία στέκει, τουλάχιστον για το δικό μου μοντέλο!

arxrts
17-01-2011, 15:33
Ο καταλύτης δεν χρειάζεται για πολλούς λόγους, αλλά χρειάζεται και για μερικούς.
Ο κυριότερος?
Αν σε πιάσουν χωρίς καταλύτη το αυτοκίνητο κατάσχεται, έτσι απλά.
Φυσικά υπάρχουν και κόλπα για να φαίνεται ότι έχεις ενώ στην πραγματικότητα δεν έχεις τα οποία δεν διακρίνονται εύκολα, πέρα από ότι δεν θα βγάζεις κάρτα που μπορεί να ισχυριστείς ότι οφείλεται σε ξαφνική ζημιά οπότε αποφεύγεις την κατάσχεση.

biofotos
17-01-2011, 17:29
Όλα εξαρτώνται από το πόσα volts έχει η μπαταρία. Σπάνια πέφτει κάτω από 7 Volts οπότε ακόμη και τόσο να έχει, τα πράγματα σώζωνται.
Δεδομένου ότι και να μη λειτουργεί η αντλία,πίεση βενζίνης υπάρχει μέσα στο κύκλωμα αρκεί να μην επιμένουμε σαν τους πιθήκους στο μιζάρισμα και τελικά μπουκώσουμε το αυτοκίνητο. Μιζάρουμε μια φορά, αν η μίζα δε γυρίζει, λύνουμε το χειρόφρενο, βγάζουμε ταχύτητα και αρχίζουμε να σπρώχνουμε το αυτοκίνητο ώστε να αποκτήσει έστω και μια μικρή ταχύτητα. Ενώ κινείται το αυτοκίνητο, μπαίνουμε μέσα, πατάμε συμπέκτη, βάζουμε 2α και αφήνουμε απότομα το συμπλέκτη πατώντας ταυτόχρονα το γκάζι. Λογικά θα πάρει αμέσως αφού οι κινητήρες μας έχουν υψηλήσχέση συμπίεσης ενώακόμη και 7 Volts φτάνουν να βγάλουν σπινθήρα στα μπουζί.

Το θέμα με τον καταλύτη το έλεγαν παλαιότερα που οι καταλύτες ήταν κεραμικοί (δηλαδή τούβλα) και εάν αναφλεγόταν στη μάζα τους ωμή βενζίνη, η απότομη άνοδος της θερμοκρασίας τους έσπαγε. Φυσικά όσοιέχουν μεταλλικούς καταλύτες εννοείται ότι δεν κινδυνεύουν από κάτι τέτοιο. Επίσης εάν το αυτκίνητο το βάλετε εμπρός όπως είπα παραπάνω, τα μπεκ δεν προλαβαίνουν να ρίξουν ωμό καύσιμο που να περάσει στον καταλύτη οπότε δεν κινδυνεύετε.

Βέβαια τα πράγματα δεν πάνε πάντα όπως λέει η θεωρία. Πριν 6 μήνες περίπου (αρχές Σεπτέμβρη) είχα πάρει το Cuore της μητέρας μου και το είχα παρκάρει στην κατηφόρα που είναι το σπίτι μου. Φεύγοντας το βράδυ, ξέχασα το εσωτερικό φωτάκι της καμπίνας αναμμένο με αποτέλεσμα το πρωί να μην ανοίγουν ούτε οι ηλεκτρομαγνητικές καλά-καλά. Με τα πολλά μπήκα μέσα, γυρίζω διακόπτη (νέκρα φυσικά), βάζω 2α, λύνω χειρόφρενο και αφήνω το αυτοκίνητο να κυλίσει στην κατηφόρα. Αφήνω απότομα συμπλέκτη και ώ του θαύματος το "μικρό" πήρε μπροστά. Ωστόσο ενώ το αυτοκίνητο λειτουργούσε, επειδή ο εγκέφαλος διάβαζε χαμηλή τάση, άρχισε να μου αναβοσβήνει το ταμπλώ ΟΛΟΚΛΗΡΟ (στροφόμετρο, ταχύμετρο, check engine κλπ) χα, χα, χα. Συνεχίζοντας να οδηγώ μαρσαρισμένος (ώστε να δώσω στο δυναμό την ευκαιρία να σώσει λίγο την παρτίδα) μέχρι το σχολείο των παιδιών, φτάσαμε μεν αλλά το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν σα δαιμονισμένο !!! Ασταθές ρελαντί, check engine, λαμπάκι ABS, λαμπάκι ESP κλπ
Με το που φτάσαμε στο σχολείο, το μοτέρ έσβησε, ΌΛΑ τα λαμπάκια στο ταμπλώ άναψαν, η μίζα λειτουργουσε κανονικά αλλά το αυτοκίνητο απλά δεν ξεκινούσε ! Πήρα ένα τηλέφωνο τον αδερφό μου και με το που βάλαμε καλώδια, πήρε αμέσως. Τί πιστεύω ; οι σύγχρονοι εγκέφαλοι μάλλον μας κάνουν τη ζωή δύσκολη και μαγκιές τύπου "σπρώξιμο στην κατηφόρα" δεν θα παίζουν εύκολα...διαβάζουν το βολτάζ και σε "κόβουν"

Gas21
17-01-2011, 17:41
Κι εμείς το yugo έτσι το βάζουμε μπρος κάθε φορά σχεδόν :P Ε ρε και να εισαι σε κατηφόρα και να μην παίρνει μπρος ! αχ0αχαχαχαχαχαχ μακριά απο μας...

Fast&Furious
17-01-2011, 21:15
φυσικά και παίζει ρολο! αφου έχει υψηλή κατανάλωση ρεύματος λόγω της αντίστασης των "καλωδίων"! δεν ειναι απαραίτητο να φταίει αυτό πάντως. αν κάπου κανω λαθος διορθωστε με. μιζιές έπαιρνε το αμάξι? και εγώ το έχω πάθει χωρίς να παίρνει μιζιες πιο παλιά. πρέπει να φταιει οτι δεν πατουσα φουλ τον συμπλεκτη πάντως!!! :Banane16:

την πρώτη φορα δεν έπαιρνε μιζιές.Την δεύτερη έπαιρνε κ μετά πήρε και μπρος.Στο'χει ξανακάμει;;Οι περισσότεροι παντως μου μιλούν για κάποιο σκουπίδι που "μπούκωσε" το αυτοκίνητο..

nikolaras
17-01-2011, 21:42
Υπάρχει ένα θεματάκι, για εσάς που θα πρέπει να πατάτε τον συμπλέκτη για να βάλετε μπρος.... δεν θα παίρνει μπρος εφόσον ο συμπλέκτης θα πρέπει να είναι πατημένος !!!
Ο διακόπτης βέβαια που υπάρχει πίσω από τον συμπλέκτη, μπορεί να έχει σχέση μόνο με το γύρισμα του κλειδιού (μόνο για τη μίζα δλδ) και να μην είναι εμπλεκόμενος κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σπρωξήματος (ξεκίνημα κινητήρα χωρίς μίζα). Αυτό το θεωρώ πιο λογικό να συμβαίνει.....

dimitrisnd
18-01-2011, 18:30
την πρώτη φορα δεν έπαιρνε μιζιές.Την δεύτερη έπαιρνε κ μετά πήρε και μπρος.Στο'χει ξανακάμει;;Οι περισσότεροι παντως μου μιλούν για κάποιο σκουπίδι που "μπούκωσε" το αυτοκίνητο..
δυο διαφορετικες χρονικες στιγμες μου το έκανε την μια αρκετες φορες αλλά είμαι σχεδόν σιγουρος οτι και τις δύο φορές δεν πρέπει να πατουσα συμπλεκτη, η τουλαχιστον ως τέρμα, το ιδιο πρεπει να εγινε και σε σενα. και εμένα δεν έπαιρνε καν μιζιες, αλλά έκλειναν τα φωτα του ταμπλώ. και πιο μετα πηρε μιζια και άναψε σχεδον αμεσως και τις 2 φορες. άρα μπαταρια ειχε. οπότε πρέπει να εφταιγε ο συμπλεκτης!! όσο για το σκουπ,ίδι δεν υπαρχει λόγος υπαρξης σκουπιδιου στο κινητηρα, φιλτρα υπάρχουν και δεν μπορεί να εμποδίζει εκκίνηση πλην ίσως κάποιου σκουπιδιου στη βενζινη για το οποιο δεν ξερω τι παιζει πχ αν μπορει να μπουκωσει την αντλια, αν εχει φιλτρο ή κατι τέτοιο.
Αυτό που πρέπει να μας κάνει εντύπωση είναι ότι δεν έπαιρνε καν μιζιες! οπότε και προσωπικά κατηγορώ τον συμπλέκτη, καθως όποτε εθελημενα το δοκιμάσω χωρίς συμπλεκτη εχει την ιδια ακριβως συμπεριφορά! δές το και συ και πες αν ειναι το ιδιο με αυτό που αντιμετώπισες!

Fast&Furious
22-01-2011, 14:23
εντάξει φίλε μου,θα το κοιτάξω.Απλά να ξέρετε πήγα στην toyota και μου'παν οτι είναι η μπαταρία(!),δεν νομίζω να το κοίταξαν περεταίρω και μου την επαναφόρτησαν.Μου είπαν ακόμα οτι συμβαίνει σ'αυτά που έχουν σύστημα start & stop και οταν τον ρώτησα αν μπορεί να ξανασυμβεί μου είπε ναι και να το ξαναφέρω..Κατα τη γνώμη μου ήταν λιγο απαράδεκτο αυτο αλλά δεν ξέρω,τι να πω..

cyberguy
22-01-2011, 18:54
Ο καταλύτης δεν χρειάζεται για πολλούς λόγους, αλλά χρειάζεται και για μερικούς.
Ο κυριότερος?
Αν σε πιάσουν χωρίς καταλύτη το αυτοκίνητο κατάσχεται, έτσι απλά.
Φυσικά υπάρχουν και κόλπα για να φαίνεται ότι έχεις ενώ στην πραγματικότητα δεν έχεις τα οποία δεν διακρίνονται εύκολα, πέρα από ότι δεν θα βγάζεις κάρτα που μπορεί να ισχυριστείς ότι οφείλεται σε ξαφνική ζημιά οπότε αποφεύγεις την κατάσχεση.
αυτο ειναι που λεμε ραδιο αρβυλα....κατασχεση λεει...σε ποια χωρα?

το μονο που μπορει να γινει εαν το τραβηξει πολυ ο αστυνομικος ειναι να παει για κτεο το αυτοκινητο, να δουν οτι δεν εχει καταλυτη και να πληρωσεις το κοστος εκτελωνισμου για μη καταλυτικο.

εαν εχεις κουφαρι και ειναι αδειο τοτε απλα ισχυριζεσε οτι σπασαν και φυγαν οι κυψελες και υποχρεουσε να το πας στο κτεο με φτιαγμενο καταλυτη και ουτε γατα ουτε ζημια.

η 1η περιπτωση δεν εχει εφαρμοστει σχεδον ποτε.συνηθως απλα σε γραφουν για καρτα ή εαν το τραβηξουν, σου παιρνουν τις πινακιδες και υποχρεουσε να παρουσιαστεις στο κτεο για ελεγχο και μετα τις παιρνεις πισω

arxrts
22-01-2011, 19:24
Στην Ελλάδα...

Προσωπικά δεν μου έχουν κάνει σκηνές για καυσαέρια, μόνο για θόρυβο, αλλά αυτό το έχουν πει και άλλοι πριν από εμένα και αφορά την αφαίρεση καταλύτη σε καταλυτικό αυτοκίνητο, μπορεί όμως και να μην ισχύει.

Απ' την άλλη έχω την εντύπωση πως σε χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης δεν εισάγεται πλέον αυτοκίνητο από κάποιους ρύπους και πάνω οπότε μου ακούγεται πιο κουλή η ιστορία με το τελωνείο.

Όντως δεν έχουν κατασχέσει ποτέ αυτοκίνητο ενώ η μισή Ελλάδα κυκλοφορεί χωρίς καταλύτες με external και παλαβά μείγματα, αλλά τουλάχιστον εγώ το έχω σαν αρχή αν δεν είμαι νόμιμος να είμαι τουλάχιστον νομότυπος.

cyberguy
22-01-2011, 20:33
Στην Ελλάδα...

Προσωπικά δεν μου έχουν κάνει σκηνές για καυσαέρια, μόνο για θόρυβο, αλλά αυτό το έχουν πει και άλλοι πριν από εμένα και αφορά την αφαίρεση καταλύτη σε καταλυτικό αυτοκίνητο, μπορεί όμως και να μην ισχύει.

Απ' την άλλη έχω την εντύπωση πως σε χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης δεν εισάγεται πλέον αυτοκίνητο από κάποιους ρύπους και πάνω οπότε μου ακούγεται πιο κουλή η ιστορία με το τελωνείο.

Όντως δεν έχουν κατασχέσει ποτέ αυτοκίνητο ενώ η μισή Ελλάδα κυκλοφορεί χωρίς καταλύτες με external και παλαβά μείγματα, αλλά τουλάχιστον εγώ το έχω σαν αρχή αν δεν είμαι νόμιμος να είμαι τουλάχιστον νομότυπος.

με εχουν σταματησει με το κινητο φορτηγακι μετρησεων καυσαεριων, με μετρησαν ειδαν οτι ειμαι στα κοκκινα, ειδαν το κουφαρι, ειδαν την καρτα καυσαεριων και μου ειπαν απλως να αλλαξω καταλυτη γιατι χαλασε.

οταν τον ρωτησα τι γινεται εαν καποιος δεν εχει καταλυτη, μου ειπε πως εαν θελει να το τραβηξει θα πρεπει να κατασχεθουν οι πινακιδες και στο μηχανολογικο να υπολογιστει το εξτρα κοστος εαν το αυτοκινητο οταν ειχε εκτελωνιστει, αντι για π.χ. euro 4 ,γινοταν για μη καταλυτικο. μετα συμπληρωσε οτι κανεις εφεση, βαζεις καταλυτη, πας για ελεγχο σε δημοσιο κτεο και πληρωνεις μονο ενα προστιμο (νομιζω 400 ευρω).

στο πιο χοντρο σκηνικο που συνεβει ποτε, οταν πριν μερικα χρονια 5-6 subaru+evo πατουσαν αβερτα σε κεντρικη λεωφόρο της Αθηνας, προσπερασαν τον διευθυντη της ΓΑΔΑ και τους πιασαν σε μπλοκο και φυσικα κανενα δεν φορουσε καταλυτη, εγινε η διαδικασια που ανεφερα παραπανω, απλως λογο της εκτασης που πηρε, τα αυτοκινητα μειναν ακινητοποιημενα για μεγαλο χρονικο διαστημα. το ενα απο αυτα κυκλοφορει κανονικα και εχει γραψει 1,25.3 στις σερρες (οποιος ασχολειτε θα ξερει ποιο ειναι)

και επειδη μπορει αρκετοι να το εχετε ακουσει αλλα να νομιζετε οτι ειναι urban legend,σας διαβεβαιω οτι ειναι πραγματικη ιστορια και 2 απο αυτους ειναι ακομα κατοχοι subaru και φιλοι μου.

theodoreroulis
25-01-2011, 20:27
Πως εξηγείτε το εξής γεγονός:
Πριν λίγες ώρες ήμουν παρκαρισμένος για δέκα λεπτά και περίμενα μέσα στο αυτοκίνητο για δέκα λεπτά, με αναμένα μόνο τα αλάρμ και το ραδιόφωνο(όχι cd) πολύ χαμηλά. τίποτα άλλο αναμένο.
Πάω λοιπόν να βάλω μπροστά για να φύγω και η μίζα γυρνούσε απελπιστικά αργά και όταν σταματούσε να γυρνάει η μίζα (εννοείται ότι δεν έπαιρνε μπρος) ακουγόταν ένας περίεργος θόρυβος (κρρρρρρ) πολύ έντονα. Επίσης τα όργανα στο καντράν άναβαν κανονικότατα.
Αφού λοιπόν το έκανα 3 φορές και δεν πήρε τα κλείνω όλα και βγάζω το κλειδί. Το αφήνω ένα πεντάλεπτο, ξαναδοκιμάζω και παίρνει κανονικά.
Τι μπορεί να έχει συμβεί.
Από ότι κατάλαβα φταίει η μπαταρία γιατί και μετά που πήρε κανονικά έδειχνε λάθος ώρα.
Με καλύπτει η εγγύηση για αλλαγή μπαταρίας εφόσων δεν είναι δικό μου πταίσμα που η μπαταρία έχει φθαρεί; το αμάξι είναι 3ετίας και πρόσφατα έκανε το σέρβις των 45.000 χλμ.

biofotos
25-01-2011, 20:57
Μετά από 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά η εγγύηση της μπαταρίας δεν ισχύει. Η μπαταρία που είναι αναλώσιμο μετά τη διετία το πολύ, θέλει αλλαγή. Αυτά που σου έκανε δείχνουν ότι είναι στα τελευταία της

yho
25-01-2011, 21:00
την άκουσε λόγω κρυου

Peter Ioannou
25-01-2011, 22:26
Ενδεχομένως και κάποιος πόλος -ή και οι δύο πόλοι- έχουν πιάσει οξείδια και δυσκολεύεται η ροή ρεύματος από την μπαταρία προς τα καλώδια της μπαταρίας.
Για κοίτα τους πόλους σε τι κατάσταση είναι.

vavis 1.3 veroia
26-01-2011, 10:56
Καλημερα σας.Στο δικο μου σε 7 μηνες την καθαρισε την μπαταρια η οποια ειχε 1 χρονο εγγυηση και μουν την αλλαξαν.Η 2η κρατησε 1χρονο και 1 μηνα μετα εβαλα απο εξω και εχω το κεφαλι μου ησυχο εδω και 2 χρονια.

theodoreroulis
26-01-2011, 20:13
Καλησπέρα σας. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πάμε λοιπόν για αλλαγή μπαταρίας μιας και δεν είναι η πρώτη φορά που με αφήνει.

Αν την βάλω από εκτός TOYOTA χανω εγγύηση;

mpampis
26-01-2011, 21:26
Αν καλυπτει τις προδιαγραφες του κατασκευαστη δεν χανεις τιποτα.
Και που θα ξερεις θα μου πεις τι προδιαγραφες πρεπει να εχει...

Μην βαλεις καμια μαπε μπαταρια απο αλεξ πακ, βαλε κατι επωνυμο. Δεν θα εχεις προβλημα ετσι.

theodoreroulis
26-01-2011, 21:31
Μα εννοείται ότι θα βάλω καλύτερη από αυτή που βάζει η αντιπροσωπεία...

SUKEYE
26-01-2011, 21:40
Καλορίζικη...

http://www.car.gr/parts/view/770350/

theodoreroulis
26-01-2011, 21:43
Αυτές οι VARTA είναι καλές; τι μάρκα μου προτείνετε;

Don_Babis
26-01-2011, 21:50
Οι VARTA και οι BOSCH ειναι απο τις καλυτερες , μη σου πω οι καλυτερες !

mpampis
26-01-2011, 22:12
+1
κ απο μενα για μπος κτλ

theodoreroulis
26-01-2011, 22:17
Ωραία, ευχαριστώ παίδες... Στις επόμενες ημέρες θα πάω να αγοράσω μια.

yho
27-01-2011, 08:43
οι μόνες μη κινέζικες που γνωρίζω ειναι οι banner(αυστριακές)
varta, bosch κλπ φτιάχνονται στο ίδιο κινέζικο εργοστάσιο

nikolaras
27-01-2011, 11:42
Μπαταρίες μόνο JAPAN αλλα που να τις βρεις....
Japan Storage και YUASA

SUKEYE
27-01-2011, 12:12
Μπαταρίες μόνο JAPAN αλλα που να τις βρεις....
Japan Storage και YUASA

http://www.yuasaeurope.com/images/uploads/uk/images/product_images/PRO600.jpg

http://www.batterypark.gr/0010000010/yuasa.html

http://www.yuasaeurope.com/en-gb/automotive/products/professional/

Εάν πράγματι, οι YUASA, παραμένουν Ιαπωνικής κατασκευής, τότε, τσίμπα μία:boy_hug: με κλειστά τα μάτια...:09:

euaisthitos
30-01-2011, 16:59
Καλησπερα. Να ρωτησω ρε παιδια. Ειχα το yaraki μου...ξεχασμενο στο γκαραζ για ενα μηνα και κατι. Οποτε καταλαβαινετε οτι ειχε να παρει μπρος πολλες μερες. Πηγα να το βαλω και λογικο και επόμενο να μην παιρνει. Αναβουν τα λαμπακια του κανονικα αλλα...δεν! Η μπαταρια ειναι της μαμας ΤΟΥΟΤΑ. Απο πανω δεν εχει εκεινα τα κλασσικα "καπακια" για να την ανοιγεις οταν την φορτιζεις. Παιζει να φορτιζει αυτη, ή παω για νεα, μια και καλη??? Ευχαριστω

theodoreroulis
30-01-2011, 17:07
Εννοείς δεν έχει καπάκια για υγρά ή δεν έχει πόλους;
Μάλλον το πρώτο θα εννοείς. Μια χαρά φορτίζει.

euaisthitos
30-01-2011, 17:10
Δεν έχει καπακια για υγρα. Απλα ρωταω αν φορτιζει, γιατι βλεπω παντα οταν φορτιζουν τις "κοινες" μπαταριες με τα καπακια τα ανοιγουν. Προφανως για να μη σκασει η μπαταρια??? δε ξερω, μπορει να λεω και βλακειες, γιαυτο ρωταω.

theodoreroulis
30-01-2011, 17:29
Εμένα πάντως, αφού με είχε αφήσει και χρειάστηκε να την φορτίσω δεν έσκασε. Τώρα ας ρίξουν τα φώτα τους αυτοί που γνωρίζουν καλά το θέμα.

kr0k0deil0s
30-01-2011, 17:36
Κλειστού κυκλώματος μπαταρία είναι, τι καπάκια να έχει ;

Συνδέεις με τα καλώδια και φορτίζεις άφοβα. Δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο .