PDA

Επιστροφή στο Forum : Αντιπροσωπεια Λαρισας-αλλαγη λαδιων


dimis_D-4D
19-09-2012, 20:29
Καλησπερα παιδια..Σημερα περασα απο την αντιπροσωπεια, μιας και κοντευει η πρωτη αλλαγη λαδιων, να ρωτησω αν θα υπαρξει καποιο προβλημα με ταλαδια,γιατι θελω να τους παω εγω δικα μου και να μην μου βαλουν της toyota.. Η απαντηση που πηρα ειναι πως δεν υπαρχει κανενα προβλημα με την εγγυηση, εκτος απο την περιπτωση μεγαλης καταναλωσης λαδιου. Δηλαδη, αν καποια στιγμη καψει αδικαιολογητα πολλα λαδια τοτε η εγγυηση δεν αναγνωριζει τιποτα μιας και εγω δεν εβαζα τα δικα τους λαδια... ΚΟΥΦΑΘΗΚΑ μιλαμε....ειναι σοβαροι?????

SoKoFLiKo
19-09-2012, 23:47
χαχαχαχααχχα.... Μάλλον θα είχε υπόψη του ότι έχασε την εγγύηση που είχε η φριτέζα του γιατί έκαψε πολύ λάδι όταν τηγάνιζε πατάτες!

Και πώς θα μετρήσουν οι μάγκες ότι έκαψε πολύ λάδι? Και πόσο πολύ πρέπει να είναι?

Λάδι που θα βάλεις εσύ, εφόσον δεν είναι εκτός προδιαγραφών (ακατάλληλο ιξώδες) και μάρκα μ'έκαψες, είναι στάνταρ κλάσεις πάνω από το ΤΟΥΤΟΤόλαδο...

Συνθετικά αλλαγή στα 7.500χμ έως 10.000χμ
Ημισυνθετικά αλλαγή στα 5.000χμ έως 7.000 χμ
πάντα με ταυτόχρονη αλλαγή φίλτρου
και είσαι αρχηγόπουλο!

koukouroukou
20-09-2012, 00:44
μια χαρα μπορουν να μετρησουν ποσο λαδι μπορει να καψει.
αν σημειωσουν την ποσοτητα που εβαλαν, και παρακολουθουν την καταναλωση λαδιου, ανα πχ 1000 χλμ.

το ποσο πολυ πρεπει να ειναι το λεει καπου μεσα στο manual.


ισως σου το ειπαν, γιατι καποια diesel τσιμπανε το λαδακι τους και καποια εως αρκετα...

proestuning
20-09-2012, 01:12
ας φραψουν οσα πρεπει στο βιβλιο σερβις βαλε και εσυ επισυναπτομενο την αποδειξη αγορας του λαδιου που αναφερει τυπο που αγορασες και εβαλαν τα παλικαρια του σερβις και ολα καλα......αξιζει παντως για τα λαδια να εχεις θελα στην εγγυηση?ειναι μικρο το κοστος πιστευω

NCP20
20-09-2012, 07:55
....
Λάδι που θα βάλεις εσύ, εφόσον δεν είναι εκτός προδιαγραφών (ακατάλληλο ιξώδες) και μάρκα μ'έκαψες, είναι στάνταρ κλάσεις πάνω από το ΤΟΥΤΟΤόλαδο...
Υπερβολικό και εκτός πραγματικότητας
Σε κάθε περίπτωση εφόσον κάνει κάποιος αγορά λιπαντικών εκτός αντιπροσωπείας πρέπει να κρατά αντίγραφο της αποδειξης με τον τύπο λιπαντικού που αγόρασε και στην εντολή εργασίας να αναφέρει οτι τα λιπαντικά είναι του πελάτη

dimis_D-4D
20-09-2012, 11:59
Καλημερα...Και εγω ειμαι της αποψης οτι επειδη πολλα diesel καινε και λιγο παραπανω λαδι, ψαχνουν αφορμη ωστε να ριξουν το φταιξιμο στον πελατη και οχι στο ιδιο το αυτοκινητο, γιατι τοτε θα πρεπει να πληρωσουν...
Μου ειπαν πως η τουοτα δινει δυο τυπους λαδιου για τα diesel αποκλειστικα. Ενα για αλλαγη στα 7500 και ενα για αλλαγη στα 15000, δηλαδη απ'οτι καταλαβα ενα ημισυνθετικο και ενα συνθετικο.
Η ερωτηση μου τωρα ειναι η εξης : Επειδη δεν θελω να εχω τυχον προβληματα σε περιπτωση που εχω θεμα με καταναλωση λαδιου, μηπως να βαλω το λαδι το "καλο" της τουοτα και να το κανω αλλαγη καθε 7500 ???

biofotos
20-09-2012, 14:14
Εγώ έχω μερικές απορίες:

α) πόσο ηλίθιοι πρέπει να είναι αυτοί στην ΤΟΥΟΤΑ ώστε να βάζουν τόσο χαζόλαδα μέσα και μετά να πρέπει να πληρώνουν σπασμένους κινητήρες ; πόσα εργοστασιακά συντηρημένα αυτοκίνητα γνωρίζετε που να έχουν σπάσει λόγω των λαδιών της αντιπροσωπείας ;

β) πόση διαφορά χρηματική βρίσκετε από τα λάδια που αγοράζετε μόνοι σας σε σχέση με τα λάδια που βάζει η αντιπροσωπεία ; Αξίζει τον κόπο τουλάχιστον να διακινδυνεύετε την εξαετή εγγύηση την οποία και έχετε ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΙ;

Άν το αυτοκίνητο περάσει την εξαετία και όλα καλά μετά βάλτε μέσα και πυρηνέλαιο.

NCP20
20-09-2012, 14:18
Τα χλμ είναι άσχετα του συνθετικού η ημί.
Καλό είναι να τα αλλάζεις κάθε 7500 ασχέτως προδιαγραφών, απλά το 15W40 SL/CF ACEA A2/B2 εχει προδιαγραφές που καλύπτουν παλαιότερης τεχνολιγίας DIESEL ενω το 5W30 SL/CF ACEA C2 μέχρι και τα euro5

kr0k0deil0s
20-09-2012, 14:29
Υπερβολικό και εκτός πραγματικότητας


γνωρίζουμε τι λάδια εμπορεύεται αυτήν την περίοδο η toyota ;
Το ρωτάω αυτό γιατί κατά καιρούς έχω ακούσει για διάφορες μάρκες οι οποίες ανά περιόδους αλλάζουν, πιθανολογώ λόγω καλύτερης προσφοράς από τον ανταγωνισμό..

Αν είναι εφικτό θα θέλαμε να ξέρουμε τι λάδια αγοράζουμε από toyota ώστε να μπορούμε να μιλήσουμε με σαφή κριτήρια σύγκρισης μεταξύ των εργοστασιακών και του εμπορίου.

Γιατί, κακά τα ψέμματα, ένα βενζινόλαδο (avin,bp,shell κτλ) είναι ΠΟΛΥ ΑΡΚΕΤΟ για τα μοτέρ μας και τα ΥΠΕΡκαλύπτουν όμως δεν συγκρίνονται ποιοτικά με κάτι πολύ πιο εξελιγμένο όπως ένα ακριβό λάδι εμπορίου (redline,torco,amsoil,mobil esp κα) που μπορεί να είναι ΥΠΕΡΒΟΛΗ για τα μοτέρ μας και την χρήση που κάνουμε αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχουν και σαφέστατη ποιοτική υπεροχή .

:)

kr0k0deil0s
20-09-2012, 14:34
Εγώ έχω μερικές απορίες:

α) πόσο ηλίθιοι πρέπει να είναι αυτοί στην ΤΟΥΟΤΑ ώστε να βάζουν τόσο χαζόλαδα μέσα και μετά να πρέπει να πληρώνουν σπασμένους κινητήρες ; πόσα εργοστασιακά συντηρημένα αυτοκίνητα γνωρίζετε που να έχουν σπάσει λόγω των λαδιών της αντιπροσωπείας ;

α) για να σπάσει μοτέρ από λάδι ... πρέπει να μείνει από λάδι :thumbs_up

β) το οικονομικό είναι άλλη ιστορία.. πόσο πουλάει η toyota το λάδι της; Και τι αγοράζεις σε κάθε περίπτωση; Έχουμε τις ιδιότητες των λαδιών της να συγκρίνουμε;

Και η μαργαρινη σκοτώνει για τα λεφτά της αλλά όλοι βούτυρο τρώμε :thumbs_up
^^δεν παρομοιάζω τα εργοστασιακά με "μαργαρίνη" απλά βάζω στο παιχνίδι και τον παράγοντα value for money όντας βέβαια πολύ εξαρτημένο αυτό το θέμα από την τσέπη του καθένα :51:

NCP20
20-09-2012, 14:52
Δεν σε καταλαβαίνω
Μιλάς για ιδιότητες και τις χαρακτηρίζεις χωρίς να τις ξέρεις?
Με ποιο λιπαντικό θα συγκρίνεις την τιμή?

kr0k0deil0s
20-09-2012, 15:02
Δεν σε καταλαβαίνω
Μιλάς για ιδιότητες και τις χαρακτηρίζεις χωρίς να τις ξέρεις?
Με ποιο λιπαντικό θα συγκρίνεις την τιμή?

Νομίζω πιο ξεκάθαρος δεν μπορώ να γίνω και στις προηγούμενες δημοσιεύσεις μου ήμουν μετρημένος και αναλυτικός.

Επαναλαμβάνω:

α) Τι λάδια εμπορεύεται σήμερα η toyota ; Είναι τα ίδια συνέχεια ή ανάλογα με τις προσφορές των διυλιστηρίων αλλάζει μάρκες που όμως καλύπτουν τα ελάχιστα standards ;

β) Τα λιπαντικά που εμπορεύεται γνωρίζει τί ιδιότητες έχουν ή μένει ήσυχη από την στιγμή που υπερκαλύπτουν τις δικές τις απαιτήσεις;

Από τις απαντήσεις των παραπάνω θα επιλέξουμε και την κατηγορία λιπαντικών εμπορίου με τα οποία τα συγκρινουμε τα "toyotoλαδα" και σαν ποιότητα αλλά και σαν τιμή , σαν τελευταίο σκέλος της απάντησης μου .

SoKoFLiKo
20-09-2012, 15:42
:smilingfa Νομίζω άνοιξε πολύ το θέμα... (όχι ότι δεν γουστάρουμε βέβαια... άλλωστε λίγη αντιπαράθεση δίνει ζωή στο forum... έλα να ξυπνήσουμε λίγο γιατί τον τελευταίο καιρό πολύ νέκρα έπεσε!:smilingfa )

Σε ότι αφορά το θέμα "λιπαντικά αντιπροσωπείας ή λιπαντικά εμπορίου" βασικά τα ερωτήματα είναι 2:

- υπάρχει ποιοτική διαφορά?
- υπάρχει οικονομική διαφορά?

Ως προς το ποιοτικό: Προσωπική επιστημονική γνώση για ποιοτική διαφορά δεν έχω... Ούτε καν εμπειρική, γιατί δεν είχα 2 Yaris να βάζω στο ένα toyotόλαδο και στο άλλο aftermarket...

Πληροφορίες που δίνουν φίλοι και μηχανικοί μόνο... Με βάση λοιπόν αυτά που έχω ακούσει, εγώ προσωπικά (ΔΕΝ αναφέρομαι σε κανέναν άλλον) καλόπιστα δέχομαι ότι το toyotoλαδο άλλαξε ρότα και πλέον έχει την πολύ καλή και σταθερή ποιότητα, που κάποτε δεν είχε. Αλλά είμαι σίγουρος ότι το πχ Mobil 1 που βάζω έχει και καλή και σταθερή ποιότητα, την οποία πάντα είχε. Στον τομέα ποιότητα λοιπόν επιλέγω το σιγουρότερο από το σίγουρο και κοιμάμαι ήσυχος :Banane39: ....

Ως προς το οικονομικό: Το συνθετικό toyotoλαδο 5w-40 των 4 lit κοστίζει τελική τιμή στην αντιπροσωπεία (μόλις τηλεφώνησα και ρώτησα) 72 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Το συνθετικό Mobil 1 Super 3000 X1 5w-40 των 5 lit (όχι των 4 lit) το αγόρασα από το internet και μου χτύπησε το κουδούνι καταβάλλοντας 58,61 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ... Δεν βλέπω το λόγο να πετάξω 14 ευρώ για να μην κάνω ένα κλικ στο ιντερνετ :Banane37: !!!

Άρα, για εμένα (για εμένα και μόνο) δεν υφίσταται δίλημμα! :woot:

NCP20
20-09-2012, 15:49
Και εγω πολύ απλά και ξεκάθαρα θα σου πώ:
α) ποια είναι τα ελάχιστα standards? Ποιος σου έδωσε την εντύπωση να νομίζεις οτι μια εταιρία σαν την ΤΟΥΟΤΑ αλλάζει προμηθευτές ετσι απλά ,ε γνώμονα την προσφορά του διυληστηρίου?
β) Ειναι δυνατόν να μη γνωρίζει τις ιδιότητες τους? τότε πως θα γνωρίζει οτι υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις της?

Απο τις παραπάνω απαντήσεις θα αντιληφθούμε και την αναγκαιότητα σύγκρισης της ποιότητας αλλα και της τιμής, μιας κατηγορίας προιόντων η οποία έχει απο τη φύση της εξαιρετικά μεγάλες διακυμάνσεις, τόσο σε τιμές αλλα και σε χαρακτηριστικά

NCP20
20-09-2012, 15:53
:smilingfa Νομίζω άνοιξε πολύ το θέμα... (όχι ότι δεν γουστάρουμε βέβαια... άλλωστε λίγη αντιπαράθεση δίνει ζωή στο forum... έλα να ξυπνήσουμε λίγο γιατί τον τελευταίο καιρό πολύ νέκρα έπεσε!:smilingfa )

:Banane39: ....

Ως προς το οικονομικό: Το συνθετικό toyotoλαδο 5w-40 των 4 lit κοστίζει τελική τιμή στην αντιπροσωπεία (μόλις τηλεφώνησα και ρώτησα) 72 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Το συνθετικό Mobil 1 Super 3000 X1 5w-40 των 5 lit (όχι των 4 lit) το αγόρασα από το internet και μου χτύπησε το κουδούνι καταβάλλοντας 58,61 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ... Δεν βλέπω το λόγο να πετάξω 14 ευρώ για να μην κάνω ένα κλικ στο ιντερνετ :Banane37: !!!

Άρα, για εμένα (για εμένα και μόνο) δεν υφίσταται δίλημμα! :woot:

71,45€ στοιχίζουν λιανική με ΦΠΑ
Εαν τα αγοράσεις απο κάποια αντιπροσωποία (οχι τιμή απο το τηλέφωνο οπου καλώς σου έδωσαν τη λιανική) μπορείς να τα πάρεις στην ίδια, αν όχι μικρότερη τιμή.
Αρα ?

SoKoFLiKo
20-09-2012, 16:02
Αδερφέ δεν σε κατάλαβα...
" αν τα αγοράσεις τα toyotoλαδα από αντιπροσωπεία μπορείς να τα πάρεις στην ίδια ή μικρότερη των 72 ευρώ τιμή " εννοείς?

Γιατί κι έτσι να είναι, ακόμα δηλ κι αν τα toyotoλαδα είναι στην ίδια τιμή με τα Mobil 1, η επιλογή των 2ων είναι αυτονόητη!

NCP20
20-09-2012, 16:21
Εαν πατάς σε ένα κατάστημα μόνο για να πάρεις κάτι που βρίσκεις έξω πιο φθηνό ενδεχομένως όχι, απλά αναφέρω οτι η τιμή δεν ειναι εξαιρετική για κάποιον που εμπορεύεται προιόνται μέσω διαδυκτίου, εφόσον με κάποιο γνωστό μπορείς να το βρείς και στο συνεργείο της περιοχής σου, αν 'οχι στην ίδια τιμή τουλάχιστον σε κάποια πλησιέστερη αυτής.
Τωρα για την επιλογή εγω για το δικό μου όχημα δεν θα τρελαθώ για ποια απο τα δύο θα επιλέξω εφόσον αγοράζω κάτι επώνυμο αρα μπορώ να είμαι σίγουρος με οποιαδήποτε εκ των δύο προτάσεων.
Εγω μιλώ για την μεγάλη ανάλυση που καταλήγουμε να κάνουμε για πράγματα που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ιδιαίτερη σημασία όσο μια προσωπική σχέση με κάποιον ή η σωστή εξυπηρέτηση.

Οι επιλογές ειναι στα χέρια μας αλλα σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ εύκολα τέτοιους χαρακτηρισμούς, ελαιόλαδα τηγανόλαδα κτλ

kr0k0deil0s
20-09-2012, 16:51
Και εγω πολύ απλά και ξεκάθαρα θα σου πώ:
α) ποια είναι τα ελάχιστα standards? Ποιος σου έδωσε την εντύπωση να νομίζεις οτι μια εταιρία σαν την ΤΟΥΟΤΑ αλλάζει προμηθευτές ετσι απλά ,ε γνώμονα την προσφορά του διυληστηρίου?
β) Ειναι δυνατόν να μη γνωρίζει τις ιδιότητες τους? τότε πως θα γνωρίζει οτι υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις της?

Απο τις παραπάνω απαντήσεις θα αντιληφθούμε και την αναγκαιότητα σύγκρισης της ποιότητας αλλα και της τιμής, μιας κατηγορίας προιόντων η οποία έχει απο τη φύση της εξαιρετικά μεγάλες διακυμάνσεις, τόσο σε τιμές αλλα και σε χαρακτηριστικά

α) αυτό σε ρωτάω. Ποια είναι τα ελάχιστα standards και ποια είναι αυτά των λαδιών που τελικά επιλέγει η toyota;
Στο δεύτερο μέρος της ερώτησης σου απαντώ πως είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ μία επιχείρηση που ως σκοπό έχει πρωτίστως το ΚΕΡΔΟΣ να προτιμήσει ανάλογο προϊόν σε χαμηλότερη τιμή, πού είναι το κακό;

β) προφανώς η toyota γνωρίζει τόσο τις δικές τις απαιτήσεις όσο και τις ιδιότητες των λαδιών που τελικά αγοράζει. Αυτό ζητάμε να μάθουμε εδώ και 2 σελίδες, είσαι σε θέση να μας τις γνωστοποιήσεις ; Ρωτάω εσένα μιας και παίρνεις σαφή θέση υπέρ των λαδιών αυτών και υποθέτω ότι θα ξέρεις 2-3 πράγματα παραπάνω.

Συνοψίζοντας: Αν γνωρίζεις αυτά που σε ρωτάω και έχεις όρεξη μπορείς να μου απαντήσεις . Διαφορετικά μην ανακυκλώνουμε το θέμα "τηγανόλαδα" γιατί χωρίς στοιχεία άκρη δεν θα βγει .

SoKoFLiKo
20-09-2012, 21:12
Προσωπικά φίλε δεν έχω γνωστό να μου δίνει λάδια toyota σε τιμή χαμηλότερη...

Είτε τα Mobil 1 είναι πολύ, είτε είναι λίγο καλύτερα από τα toyotoλαδα είτε είναι τα ακριβώς ίδια ποιοτικά με αυτά, δεδομένου ότι (για εμένα) τα toyotoλαδα είναι πιο ακριβά, η επιλογή είναι αυτονόητη υπέρ των άλλων...

Στη χειρότερη περίπτωση (που δεν νομίζω ότι παίζει) που τα toyotόλαδα είναι καλύτερα ποιοτικά, τότε μπορείς να πεις πώς "ό,τι πληρώνω, παίρνω" ! ;)

dimis_D-4D
20-09-2012, 22:00
νομιζω πως η κουβεντα ανοιξε παρα πολυ.. :Banane10: :Banane10: :Banane10:
Ειχα σκοπο να βαλω mobil 1 esp 5w-30 τα οποια τα βρισκω 60 ευρω,οπως εχω πει και σε αλλο topic. Οτι και να βαζει η τουοτα θεωρω πως σαν τα mobil δεν ειναι,χωρις ομως αυτο να σημαινει πως τα λαδια της τουοτα ειναι χαλια και θα σπασει το μοτερ,προς θεου, ειναι απειρα τα αυτοκινητα που χρησιμοποιουν "μαμα" λαδια και δεν εχουν παθει τιποτα.. Το θεμα ομως πιστευω πως πρεπει να επικεντρωθει στην αρνηση της τουοτα να δεχθει μηχανολογικο προβλημα στην περιπτωση που καιει λαδια και να ριξει το φταιξιμο στα λαδια που αγοραζα.

dimis_D-4D
20-09-2012, 22:03
@<hidden> λογικα στο μπουκαλι των λαδιων που βαζει η τουοτα θα γραφει πισω στην ετικετα ποιος τα κατασκευαζει και χαρακτηριστικα, πραγμα το οποιο θα το διαπιστωσουμε την επομενη εβδομαδα που θα παω για service και θα κοιταξω..

biofotos
20-09-2012, 22:50
Μα τί σας ενδιαφέρει ποιος τα φτιάχνει ; το θέμα είναι τα λάδια να περνούν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Τις προδιαγραφές αυτές μάλιστα τις δίνει ο κατασκευαστής του κινητήρα ο οποίος όπως και να το κάνουμε κάτι ξέρει παραπάνω...
Είδα και τα super duper εστερικά MOTUL 300V που κάποτε όλοι έπιναν νερό στο όνομά τους, πως μου κατάντησαν τον αδικοχαμένο 1000αρη κινητήρα μου...

dimis_D-4D
20-09-2012, 23:04
νομιζω πως κατα ενα μερος εχεις δικιο για τα λαδια..γι'αυτο και στο σερβις θα βαλω της τουοτα αλλα θα κανω πιο συχνες αλλαγες απο τα 15000 χλμ που λενε, μιας και νομιζω πως το 15000 ειναι παρα πολυ τραβηγμενο ειδικα για ενα αυτοκινητο τουρμπο που το παταω αρκετα συχνα..

SoKoFLiKo
21-09-2012, 00:38
Η ερώτησή σου έχει ήδη απαντηθεί ανωτέρω... Γι' αυτό και μετά αλλάξαμε θέμα απλώνοντάς το! :60:

kr0k0deil0s
21-09-2012, 03:17
Μα τί σας ενδιαφέρει ποιος τα φτιάχνει ; το θέμα είναι τα λάδια να περνούν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Τις προδιαγραφές αυτές μάλιστα τις δίνει ο κατασκευαστής του κινητήρα ο οποίος όπως και να το κάνουμε κάτι ξέρει παραπάνω...
Είδα και τα super duper εστερικά MOTUL 300V που κάποτε όλοι έπιναν νερό στο όνομά τους, πως μου κατάντησαν τον αδικοχαμένο 1000αρη κινητήρα μου...

Σπύρο όταν πας να πάρεις μέλι πήγαινε στον κο Μπάμπη , ξέρει τις ανάγκες των παιδιών σου για μέλι γιατί έχει κι αυτός παιδιά με την γυναίκα του και να είσαι σίγουρος ότι παίρνεις το καλύτερο στα λεφτά αυτά γιατί η καρτέλα έχει το όνομα του Μπάμπη και ο Μπάμπης είναι εγγύηση αφού ποτέ κανείς δεν πέθανε από το μέλι του !!!

Ιδιότητες λαδιών και κατασκευαστή toyotoλαδων ξέρουμε τελικά;
Εμπορεύεται η toyota hellas συνεχώς τα ίδια λάδια ή όχι;
Γιατί είπα να μην αναφερθώ καν στο θέμα πραγματικού κόστους αρχικά και βλέπω ότι το τραβάτε !
Είναι δυνατόν να βάλω στην ίδια ζυγαριά το λάδι του διυλιστηρίου που λόγω ποσότητας πωλείται 3€/λίτρο με ένα λιανικής που κοστίζει 10€/λίτρο;
Συμφωνώ ότι η αναλογία ποιότητας δεν θα είναι αντίστοιχη της αναλογίας τιμής αλλά...wtf? Είπαμε να παινέψουμε το σπίτι μας αλλά έλεος :19:

biofotos
21-09-2012, 10:09
Οι προδιαγραφές δεν έχουν βγει τυχαία. Από τη στιγμή που ο Κος Μπάμπης λειτουργεί την επιχείρησή του με ISO, έχει πάρει πιστοποιητικά ποιότητας για το προϊόν του και ελέγχεται το προϊόν του σε τακτική βάση για το άν πληρεί αυτά που λέει, το μέλι του είναι μια χαρά !

mpampis
21-09-2012, 11:22
Ποιος τολμησε να κατηγορησει εμενα και το μελι μου ρε παιδια?
Ψωνιζεις μπαμπη, ψωνιζεις ποιοτητα :Banane51:

koukouroukou
21-09-2012, 18:35
πριν 2 μηνες, που εκανα αλλαγη δεν ελεγε κατασκευατη πισω στην ετικετα. ελεγε, μονο api sl/sm κτλ..

esquellot
20-07-2014, 18:32
Παιδια για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα δύο ερωτήσεις:
Το yaris d4d 2012 που έχω το πήγα για αλλαγή λαδιών όταν συμπλήρωσε 1 χρόνο από την ημέρα αγοράς του. Τότε μου είπαν ότι ο κινητήρας του παίρνει πάνω απο 4 λίτρα λάδι και μου είπαν ότι το μισό λίτρο που περίσεψε από τα 5 τελικά που πλήρωσα, να το φυλάξω και να το πάρω μαζί μου για την επόμενη αλλαγή λαδιών ώστε να πάρω 4 λίτρα αυτή τη φορά αντί για 5 που πήρα την προηγούμενη.
Ισχύει αυτό για τη χωρητικότητα γιατί στο βιβλίο κατασκευαστή γράφει 3.9 λίτρα με φίλτρο?
Και υπάρχει περίπτωση το λάδι που έχω κρατήσει, μετά από 1 χρόνο που θα ξαναπάω, να έχει αλλοιωθεί?

synzeus
20-07-2014, 19:02
Δε θέλω να φανώ κακός, αλλά αν δε κάνεις πολλά χιλιόμετρα και πας το αμάξι για service λόγω συμπλήρωσης της ημερομηνίας και όχι απόστασης, τότε η επιλογή σου για αγορά diesel ήταν άκυρη.

Από κει και πέρα ανοιγμένη συσκευασία λαδιού μέχρι 6 μήνες με το ζόρι (οξείδωση).

Επίσης, για τον 1ND-TV (που αναφέρει το βιβλιαράκι - 2008):
Χωρίς φίλτρο 3.8L
Με φίλτρο 4.3L

esquellot
20-07-2014, 19:38
Εμένα το βιβλίο είναι τυπωμένο τον 12/2011 και αναφέρει αυτό ακριβώς που λέγω, στη σελίδα 524. κινητήρας 1ND-TV, 3.9 L με φίλτρο και 3.5 L χωρίς φίλτρο.

Tώρα όσον αφορά τα χιλιόμετρα η εταιρεία όρισε διάστημα service κάθε 15000 km ή ένα χρόνο, όποιο έρθει πρώτο. Η αλλαγή λαδιών είναι κάθε 7500km όμως.
Αν δεν κάνω φέτος τα χιλιόμετρα του χρόνου όμως θα τα κάνω. Κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να προκύψει. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή diesel. Είμαι λίγο δύσπιστος ως προς αυτά που μου είπαν για τα λάδια όμως.
Ευχαριστώ πάντως για την απάντησή σου.

synzeus
20-07-2014, 19:58
Αν κινείσαι αποκλειστικά πόλη καλό θα ήταν να τα αλλάζεις κάθε 7500km, αλλιώς ανά 15000km.

esquellot
20-07-2014, 20:00
Και πόλη και επαρχιακούς δρόμους αλλά και εθνική οδό. Άρα κάθε 7500km. Καλά μου είπαν.